PUMP YOUR BODY
Trening z wykorzystaniem sztangi. Wysmukla ciało, wzmacnia mięśnie, i podwójnie spala tkankę tłuszczową. Dodatkowy atut to zwiększona siła. To Ty decydujesz o obciążeniu z jakim masz zamiar pracować. Trening całego ciała w rytm muzyki. Zajęcia idealne zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

WALK YOUR BODY
Zajęcia to 50 minutowe, program cardio podczas którego można spalić nawet do 700kcal. Zajęcia składają się z:
1. Rozgrzewki (warm-up)
2. Części głównej (main part)
3. Rozluźnienia (cool down)
4. Rozciągania (stretching)
Część główna, składa się z ćwiczeń o charakterze interwałowym. Trening nastawiony jest na pracę układu krążenia oraz działanie lipolityczne (rozkładające tłuszcz). Podczas tej części treningu biegamy oraz wzmacniamy dolne partie ciała wykonując proste do opanowania ćwiczenia na specjalnej bieżni bezsilnikowej Active Walk.

FUNCTIONAL FLOW
Precyzyjny trening funkcjonalny w stylu mentalnym. Ćwiczenia są wykonywane w umiarkowanym tempie i obejmują pracę całego ciała – zarówno wzmocnienie i wysmuklenie mięśni jak i poprawę stabilizacji oraz gracji ruchu. Wysoka jakość ruchu i doskonalenie techniki podczas zajęć poprawi komfort życia i zniweluje niektóre doskwierające nam na co dzień bóle kręgosłupa.

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

Trening na brazylijskie pośladki zainspirowany został charakterystycznym atutem ciał brazylijek, czyli kształtną i jędrną pupą. Jeśli marzysz o takich pośladkach, wypróbuj treningi Kasią Kanią, które są bardzo różnorodne i przynoszą szybkie efekty wizualne. Ćwicząc z obciążeniem zaobserwujesz różnicę w wyglądzie pośladków już po 2-3 miesiącach.

SMUKŁA SYLWETKA
Trening wzmacniający i ujędrniający równomiernie wszystkie partie mięśniowe.
Zajęcia te rozpoczynają się 15 minutową rozgrzewką z lekką i bardzo prostą choreografią, a następnie koncentrują się na ćwiczeniach ujędrniających i wzmacniających całe ciało. Kończymy kilkuminutowym strechingiem. To trening, dzięki któremu znikną Twoje obwisłe ramiona, Twój brzuch stanie się płaski, pośladki ujędrnione, a plecy nabiorą ładnego kształtu.

Utrzymanie wspaniałej, wyprostowanej sylwetki to już pestka!

PILATES
Ćwiczenia pilates m.in. wzmacniają kręgosłup, poprawiają postawę ciała i pozwalają wyrzeźbić smukłą sylwetkę bez forsownego wysiłku. Pilates jest także przeznaczony dla osób, które chcą wrócić do zdrowia po przebytych kontuzjach. Pilates pozwala także zyskać świadomość własnego osiągnąć harmonię organizmu

Efekty jakie daje pilates?

  • Wzmacnia mięśnie całego ciała
  • Zapobiega problemom z kręgosłupem
  • Poprawia postawę ciała
  • Poprawia koordynację ruchową i koncentrację
  • Rozciąga i uelastycznia ciało
  • Relaksuje
  • Odchudza
  • Uczy prawdziwej technii oddychania
  • Zapobiega kontuzjom

TRENING OBWODOWY
Czyli aerobowy trening obwodowy z obciążeniem, to połączenie treningu aerobowego i siłowego. Jednocześnie wzmacnia mięśnie i spala tkankę tłuszczową. To coś dla osób, które lubią gdy się od nich wymaga i motywuje do działania. Urozmaicone treningi nie pozwolą się wam nudzić.

STEP
Proste układy choreograficzne, pobudzająca muzyka i dynamiczny trening odpowiedni zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych.
Step to droga do spalenia zbędnych kalorii, zwiększenia wydajności układu krążenia oraz rozwijania koordynacji ruchowej.

CELLULIT KILLER
Potrzebujesz wzmocnienia dolnych partii mięśni? Chcesz zrzucić zbędne kalorie dbając jednocześnie o piękną rzeźbę.
Jeśli tak – zapraszamy Cię na trening. Dzięki intensywnym ćwiczeniom Twoja figura szybko zyska nowy, wymarzony kształt.

SKALPEL POŚLADKÓW
Jędrne ciało, piękna rzeźba i doskonałe samopoczucie. SKALPEL POŚLADKÓW to ćwiczenia uwielbiane przez kobiety na całym świecie. Specjalnie dobrane ćwiczenia pozwalają na stosunkowo szybkie efekty, widoczne przede wszystkim w okolicach brzucha, ud i pośladków.

TALIA OSY
To zajęcia ukierunkowane na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni brzucha. Tylko u nas na rozgrzewce trening funkcjonalny czyli rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie i z wieloma powtórzeniami.
Ćwiczymy przy użyciu między innymi drabinek, sztangielek, drążków trampolin, taśm TRX, piłek, stepów.
Po rozgrzewce ćwiczymy mięśnie brzucha przez  35 minut bez przerwy!

TURBO SPALANIE+TBC
Jak sugeruje sama nazwa, TBC to trening powalająca na ćwiczenie całego ciała i intensywne spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia, ze względu na swoją intensywność, pozwalają na znaczną poprawę wydolności.

Fitness instructor

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Dzień otwarty w Klubie Fitness Dekatlon -
zobacz film »

Dekatlon Klub dla Ciebie